Subject: ÜVK projekti töö nr KV-029-20B kooskõlastamisest keeldumine riigiteede tee piirides Taaravainu külas_TRAM_02.05.2024
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 08:09:27 +0300

Tere varahommik Anne

Palun pane see mulle täitmiseks, varasem oli - 7.1-2/24/7528-3

Arvo Veltri

From: Nikolai Volkov <[email-masked]>
Sent: Monday, May 13, 2024 7:59 AM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: FW: ÜVK projekti töö nr KV-029-20B kooskõlastamisest keeldumine 
riigiteede tee piirides Taaravainu külas_TRAM_02.05.2024

Tere

Edastan korrigeeritud projekti dokumentatsiooni.

Nikolai Volkov

Arhitekt

Gsm: +372 5039897

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 10. mai 2024 15:31
To: 'Nikolai Volkov' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: ÜVK projekti töö nr KV-029-20B kooskõlastamisest keeldumine 
riigiteede tee piirides Taaravainu külas_TRAM_02.05.2024

Tere,

1.       Projekti koosseisus palun esitada ka olemasoleva jalgtee, teede ja 
riigiteede teemaa taastamise joonised. Juhime tähelepanu, et avalikult 
kasutatavate teede projekt peab olema koostatud  pädeva isiku poolt (teede 
projekteerimise pädevust omav isik või etevõte).

Надо ли дорожнику подправить свой план?  Я удалил одну траншею и другую 
сдвинул.

Lugupidamisega,

KVVK Projekt OÜ

Andrei Malõšev

+37256450675

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Nikolai Volkov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: esmaspäev, 6. mai 2024 10:52
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: ÜVK projekti töö nr KV-029-20B kooskõlastamisest keeldumine 
riigiteede tee piirides Taaravainu külas_TRAM_02.05.2024

From: Arvo Veltri <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 2. mai 2024 11:23
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: ÜVK projekti töö nr KV-029-20B kooskõlastamisest keeldumine 
riigiteede tee piirides Taaravainu külas_TRAM_02.05.2024

Teie 08.04.2024

Meie 02.05.2024 nr 7.1-2/24/7528-3

Nikolai Volkov

ARH Pluss OÜ

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

ÜVK projekti töö nr KV-029-20b

kooskõlastusest keeldumine riigiteede tee piirides

Taaravainu külas Lääne -Virumaal ning nõuete

esitamine projektile riigiteede tee piirides ja tee kaitsevööndis

Esitasite Transpordiametile (TRAM) kooskõlastamiseks ühisveevärgi ja 
kanalisatsiooni (edaspidi tehnovõrgud) ehitusprojekti,  KVKV Pojekt OÜ töö 
nr KV-029-20b „Veevarustus ja kanalisatsioon. Põhiprojekt. III etapp“ 
(edaspidi Projekt) põhiprojekti staadiumis Taaravainu külas Rakvere vallas 
Lääne -Virumaal. Projekteeritud tehnovõrgud jäävad riigiteede nr 17149 
Rakvere – Jõepere tee km 0,16-0,88 ja nr 5 Pärnu – Rakvere – Sõmeru tee km 
173,65 tee piiridesse, teemaale ja tee kaitsevööndisse.

Projektiga on kavandatud tehnovõrkude ristumised kinnisel meetodil 
riigiteedega nr 17149 km 0,42 ja km 0,61 ja nr 5 km 173,65.

Võttes aluseks ehitusseadustiku (EhS) § 13, § 19, § 24, § 70, § 71, § 72, § 
92, § 97, § 99 ning Transpordiameti põhimääruse ei kooskõlasta 
Transpordiamet esitatud Projekti (töö nr KV-029-20b) riigiteede nr 17149 ja 
nr 5 teemaal ja tee piirides ning esitame nõuded projekti täiendamiseks:

1.	Geodeetiline alusplaan lõigus V-138 – V-115 on puudulik (ala markeeritud 
punasega), ei ole maapinna kõrgusarve ja kõiki riigiteede teemaal olevaid 
rajatisi (jalgteed, liikluskorraldusvahendid, välisvalgustus – palume 
täiendada:

2.       Varisemisnurk millega me tehnovõrkude paigaldamisel kaevetöödel 
piki teed, tee kõrval nõustume (mitte järsem) on 1:3/4 (53°) eeldades 
A-tüüpi pinnast (vt „Tööohutus ehitusplatsil; asub: 
<https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil> 
https://issuu.com/tooinspektsioon/docs/tooohutus_ehitusplatsil või 
<https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#valdkonnalesed-norm--2> 
https://transpordiamet.ee/maanteed-veeteed-ohuruum/tee-ehitus/juhendid#valdkonnalesed-norm--2 ) 
.

Näiteks toru põhi 2,2 m sügavusel maapinnast, all 15 cm liiva st kaeviku 
põhi 2,35 m siis tuleb arvestada, et võimalik kaeviku äär maapinnal on 
torust 2,15 m kaugusel ja see ei tohi ulatuda riigitee teepeenrasse, 
muldkehasse.

3.       Arvestades projekteeritud ÜVK torustuke sügavust ( ca2,3m), 
võimaliku varisemisnurka 53° ja riigiteede tugipeenarde laiust kuni 1,0m 
palume puurkaevikute (kaeviku kontuur)  nihutamist  sõlmede KS-7 ja V-115 
juures  riigitee asfaltkattest 2,8m kauusele, kaugus näidata ka joonisel.

4.       Sõlmede V-138 juures tuleb puurkaevik viia olemasoleva jalgtee taha 
ja arvestades varisemisnurka ja jalgtee teepeenart 0,25m siis kaeviku kaugus 
2,5m asfaltkatte servast; kaeviku kaugus ja olev jalgtee tuleb näidata ka 
asendiplaani joonistel:

5.       Projekti koosseisus palun esitada ka olemasoleva jalgtee, teede ja 
riigiteede teemaa taastamise joonised. Juhime tähelepanu, et avalikult 
kasutatavate teede projekt peab olema koostatud  pädeva isiku poolt (teede 
projekteerimise pädevust omav isik või etevõte).

Palun esitada korrigeeritud, täiendatud projekt lähtuvalt ülaltoodud 
märkustest uuesti kooskõlastamiseks.

Arvo Veltri

peaspetsialist

Planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

GSM 516 4006

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4/11413 Tallinn/Transpordiamet

From: Nikolai Volkov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 8:37 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni ehitiste projekti töö nr 
KV-029-20B kooskõlastamine riigitee nr 17149 tee kaitsevööndis Taaravainu 
külas Lääne-Virumaal

Tere

Edastan kooskõlastamiseks Mirdimäe tänava Ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni 
ehitiste projekti  dokumentatsiooni

Nikolai Volkov

Arhitekt

Gsm: +372 5039897